ZAPEWNIAMY TRANSPORT DO TWOJEGO DOMU

Wynajem łóżek kontakt 24h/7
+48 531-006-504

Poduszka ortopedyczna - jak na niej spać i dlaczego warto wybrać dobrą poduszkę renomowanej marki?

Poduszka ortopedyczna jest przeznaczona dla osób, które z uwagi na problemy związane z kręgosłupem, w tym dolegliwości bólowe i przebyte urazy chcą korzystać z poduszek, by zapobiegać pogłębiającym się dolegliwościom bólowym i dysfunkcjom w obrębie kręgosłupa.

Poduszka ortopedyczna - dlaczego warto wybrać od sprawdzonego sprzedawcy i kto powinien się na nią zdecydować?

Dobór poduszki ortopedycznej to ważna kwestia zdrowotna i warto sięgać po poduszki renomowanego dystrybutora sprzętu ortopedycznego. To tym ważniejsze, że raz kupiona poduszka służy przez długi czas, więc jej jakość powinna być jak najlepsza, a tego nie zapewnią tańsze zamienniki. Dlatego często droższy wydatek jest tym słuszniejszy, kiedy poduszka sprawdza się na co dzień i służy przez długi czas.

Co istotne, produkty dobrego dystrybutora sprzętu ortopedycznego są przeznaczone nie tylko dla osób z wadami postawy, bólami kręgosłupa i po przebytych urazach, ale także dla tych, którzy chcą zadbać o zdrowie i na co dzień pracują fizycznie. Taka praca może znacząco obciążać kręgosłup i powodować dolegliwości - odczuwane zwłaszcza w nocy. W efekcie znacząco spada jakość snu, a wiele osób narzeka, że wręcz zmaga się z problemem bezsennych nocy, ponieważ bóle sprawiają, że co chwilę wybudzają się ze snu. Wówczas warto wybrać dobrej jakości poduszkę ortopedyczną, która pomaga zadbać o stan zdrowia i spokojnie przespać całą noc, a rano wstać wypoczętym.

Nie tylko pracownicy fizyczni, ale też osoby spędzające czas za biurkiem przez wiele godzin każdego dnia są narażone na bóle ciała - zwłaszcza w obrębie kręgosłupa. Wówczas warto zadbać o komfort dla kręgosłupa i wybrać poduszkę renomowanej marki.

Poduszki medyczna - właściwości

By poduszka ortopedyczna służyła długo i skutecznie powinna spełniać pewne standardy. Tanie produkty często nie są w stanie zagwarantować tego co dobrej jakości poduszka.
Przede wszystkim poduszka ortopedyczna ma wpływ na ułożenie i postawę ciała podczas snu i sprawia, że kręgosłup znajduje się w prawidłowej postawie. Dlatego takie poduszki wpływają na odczuwane dolegliwości bólowe i zespoły bólowe kręgosłupa u osób chorych i po przebytych urazach i wypadkach. Ponadto sprawdzają się wówczas gdy cierpimy na zespoły przeciążeniowe kręgosłupa i dyskopatie. Warto, by sięgały po nie osoby, które narzekają na napięciowe oraz migrenowe bóle głowy, zaburzenia snu, bezdech senny a także ból w obrębie szyi, klatki piersiowej, głowy i osoby, które często chrapią.

Poduszka ortopedyczna dla każdego!

Renomowani producenci poduszek ortopedycznych wskazują, że poduszki profilaktycznie może stosować każdy. W przypadku osoby zdrowej, która nie zmaga się z problemami z kręgosłupem lub bólami głowy czy odcinka szyjnego kręgosłupa poduszka może pomóc w zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia na wiele lat. Wynika to z faktu, że posiada wyprofilowane podparcie dla odcinka szyjnego kręgosłupa, dzięki czemu w trakcie snu ciało przyjmuje optymalną i najlepszą pozycję, by odciążyć kręgosłup i zapewnić zdrowy i relaksujący sen.

Nawet osoby zdrowe i bez dolegliwości bólowych wskazują, że podczas spania na tradycyjnej poduszce pojawiają się bóle i dyskomfort związany z niewłaściwą podstawą podczas snu. Poduszka ortopedyczna odciąża kręgosłup i sprawia, że w nocy rozluźnia się, układając w najlepszej pozycji, dlatego rano nie czujemy bólu.

Kiedy decydujemy się na zakup poduszki ortopedycznej warto sięgnąć po produkty, które posiadają certyfikaty potwierdzające ich jakość. Dlatego wybór renomowanej marki poduszki jest o wiele lepszy niż przypadkowy zakup, który jest co prawda mniej kosztowny, ale nie mamy pewności, że taka poduszka będzie odpowiednio służyła.

Większość poduszek ortopedycznych dobrej jakości posiada wypełnienie z pianki sprężystej, choć można też znaleźć także takie z innymi formami wypełnienia. Taki materiał jest wrażliwy na ciepło i dostosowuje się do kształtu ciała osoby śpiącej. Poduszka renomowanych marek jest ponadto polecana przez ortopedów i fizjoterapeutów zarówno chorym jak i zdrowym osobom, które chcą zadbać o swój kręgosłup.

Poduszka ortopedyczna zapewni spokojny i komfortowy sen

O Nas

Krzysztof Wojciechowski, Marcin Habraszka S.C.

REHAVIT to nie tylko sklep medyczny,
ale również całodobowa wypożyczalnia sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na Śląsku.

Gdzie nas znaleźć

30-055 Kraków, Miechowska 5B
43-300 Bielsko Biała, Michałowicza 12
42-200 Częstochowa, Niewielka 3
45-355 Opole, 1 Maja 30A
41-200 Sosnowiec, Modrzejowska 32A
41-200 Sosnowiec, Plac Medyków 1
43-100 Tychy, Fabryczna 43
44-100 Gliwice, Zwycięstwa 14

NIP: 6452537552
REGON: 243239483

REHAVIT

Posiadamy ogromne doświadczenie, ponieważ wypożyczaniem łóżek rehabilitacyjnych, elektrycznych dla niepełnosprawnych oraz przewlekle chorych zajmujemy się od 2013 roku.

Wzór umowy najmu sprzętu

Wypożyczalnia